052-8908822 arikliv@gmail.com

לשחק עם הצלילים- חוג של אריק לבנת

חוג בית | חוג במת"ל- מרכז התפתחותי לילד
 

במשך תקופה רבת שנים אני עובד בתחום המוסיקה עם ילדים ברחבי הארץ ובחו"ל מגני ילדים ועד תיכונים. אני פועל במסגרת משרד החינוך, ובמסגרות פרטיות ומוסדיות. לימדתי מוסיקה מגני ילדים, בתי ספר יסודיים ועד תיכון דוגמת 'תלמה ילין' ואחרים. במהלך השנים ראיתי את עוצמת לימוד המוסיקה והשפעתה על ילדים בתחומים רבים. הדבר אף הוביל אותי ללימודי תואר ראשון בתרבות וחינוך הילד באוניברסיטת ת"א. אני מוצא חשיבות רבה בהרחבת יריעת המוסיקה בקרב עולם הילד לרבדים נוספים. נקודת המוצא שלי הינה אכן מוסיקה, אבל כוחה של המוסיקה בא לידי ביטוי באספקטים רבים נוספים של קשב וריכוז, קואורדינציה, איזון רגשי, תקשורת בין אישית, יכולת ביטוי, עיבוד רגשות, אינטליגנציה רגשית ועוד.

להכיר את עולם המוסיקה בצורה מגוונת והתפתחותית

חוג בית מוסיקלי פרי פיתוחו של אריק לבנת

'לשחק עם הצלילים' הינו חוג מוסיקה חווייתי להעשרת עולמם המוסיקלי של ילדים. במהלך המפגשים תוך חשיפת הילדים לעולם המוסיקה באמצעות הפעלות מעוררות דמיון, משחקים מוסיקליים, האזנה ונגינה, מתחברים הילדים ומתיידדים עם עולם המושגים, הקשורים בהיסטוריה ובתיאוריה של המוסיקה. דגש על פעילויות מפתחות דמיון, קשב ויצירתיות מוסיקלית. 'לשחק עם הצלילים' יכול להוות חוג הכנה ללימודי כלי מוסיקלי. אך בין אם הילד לומד לנגן ובין אם לאו, המערך שבניתי במהלך השנים פותח בפניו עולם של גירויים וסקרנות ומעודד אותו לחשיבה מקורית, התנסות והנאה ממוסיקה.

תחום גילאים:

  • קבוצת גילאי 5-3 טרום חובה וחובה (הורים לוקחים חלק בפעילות המשותפת)
  • קבוצת גילאי 6-7 (כיתות א'- ב')

 

השתתפות בחוגים:

  1. המפגשים יכולים להתקיים כחוג בית לעד כ 6 משתתפים. החוג יכול להתקיים בבית של כל אחד מהמשתתפים. כל שנדרש אריק מביא לחוג.
  • כמו כן, השנה החוג מתקיים בנס ציונה במת"ל – מרכז התפתחותי לילד

החוג הראשון שלי:)

בגיל חמש השתתפתי פעם ראשונה בחוג מוסיקה. לא יודע אם בעקבות זאת נהייתי מוסיקאי וסקסופוניסט… אבל זה בהחלט נטע בי את הרצון לאלתר, להמציא, לשחק עם חברים, ולשחק עם הצלילים.

 

 

 

אשמח אם תרשמו לניוזלטר שלי

 קבלו עידכונים שוטפים וגם הנחות ומבצעים

נרשמת בהצלחה!